Felanmälan

Fastighet

Vid akuta fastighetsärenden dagtid vardagar.

E-post: styrelsen@kaj33.se 

 

Akuta fel (kvällar och helger)

Fastighetsjour 040-93 12 70
Mån-Fre 16.00-07.00 samt dygnet runt på helger

Vid akuta fel som ej kan vänta.

 

Störningar

Kontakta dem som stör i första hand om det är möjligt.
Ifall det inte hjälper så kan du rapportera störningen här.

 

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:

Ring 112 

 

Internet/Tv (Telia Triple Play)

Telia 020-202070
Webb: Telia Support

Om Du har fel på TV-mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.


Nycklar

Vid problem med lås eller nycklar till egna lägenhetsdörren, eller om du blir utelåst:

Avarn Security (fd Lås-Aktuellt) Sallerupsvägen 11A

Telefon 040-93 21 30  

E-post felanmälan: Felanmälan Avarn Security

E-post butik: Butik Avarn Security

Kom ihåg att vid beställning av extranycklar ska köpekontrakt kunna uppvisas!

 

Ström, vatten eller värme

Om ström, varmvatten eller värme försvinner: Titta först ut och se om fler till exempel saknar ström eller skicka email till styrelsen@kaj33.se för att höra om problemet med ström och avsaknaden av varmvatten bara är hos er eller hos fler. Det kan vara så att ström och varmvatten kommer fram till vårt hus från Eon men inte distribueras internt på grund av ett fel hos oss.

Eon

Telefon 0771-880022 

För felanmälan Felanmälan EON

Hiss

Vid stopp eller problem med hissarna

Kone Hissar Telefon 0771-50 00 00

Insekter/skadedjur

Anticimex Telefon 0752-451000

Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring