Fastighet
Vid akuta fastighetsärenden dagtid vardagar.
E-post: styrelsen@kaj33.se
Akuta fel (kvällar och helger)
Fastighetsjour 040-93 12 70
Mån-Fre 16.00-07.00 samt dygnet runt på helger
Vid akuta fel som ej kan vänta.
Störningar
Kontakta dem som stör i första hand om det är möjligt.
Ifall det inte hjälper så kan du rapportera störningen här.
Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:
Ring 112
Internet/Tv (Telia Triple Play)
Telia 020-202070
Webb: Telia Support
Om Du har fel på TV-mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.
Nycklar
Vid problem med lås eller nycklar till egna lägenhetsdörren, eller om du blir utelåst:
Avarn Security (fd Lås-Aktuellt) Sallerupsvägen 11A
Telefon 040-93 21 30
E-post felanmälan: Felanmälan Avarn Security
E-post butik: Butik Avarn Security
Kom ihåg att vid beställning av extranycklar ska köpekontrakt kunna uppvisas!
Ström, vatten eller värme
Om ström, varmvatten eller värme försvinner: Titta först ut och se om fler till exempel saknar ström eller skicka email till styrelsen@kaj33.se för att höra om problemet med ström och avsaknaden av varmvatten bara är hos er eller hos fler. Det kan vara så att ström och varmvatten kommer fram till vårt hus från Eon men inte distribueras internt på grund av ett fel hos oss.
Eon
Telefon 0771-880022
För felanmälan Felanmälan EON
Hiss
Vid stopp eller problem med hissarna
Kone Hissar Telefon 0771-50 00 00
Insekter/skadedjur
Anticimex Telefon 0752-451000
Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring
